Det gick inge bra med min paus.

Haha jag kan inte hålla mig borta från bloggen :P Är på landet och har lite tråkigt, har skrivit ett kåseri och nu ska jag skriva en insändare. Jag är verkligen född med konsten att inte kunna skriva!  Blev ett ego inlägg för har inte min kamera med mig... Så här såg jag allafall ut igår när vi hade gäster. Ganska vanlig. Dagen har allafall varit skön, vaknade och la mig på terassen i solen, blev lite brun! Jippi! snart sommar! ;) Sen låg jag bara och läste och nu så har jag  gjort lite svenska och snart ska vi åka hem. Sen är det en ny vecka, och på torsdag är den min dag! <3

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad fina bilder :D du är lite lik kenza måste jag säga! ;-)

Ha en trevlig kväll!

2010-05-02 @ 18:29:08
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Svar: Amanda

Tack!! :)

2010-05-06 @ 20:52:23
URL: http://hoometown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0