I'm gonna love you like I've never been hurt before...

I'm gonna love you like I'm indestructible
Hej jag har tråkigt!
I dag var en bra dag. Jag gick till Götgatan för att hitta min nyårs klänning.. det gick så där. Jag köpte i stället två blusar från bikbok ;) Jag gick hem till Sandra som flyttat till typ Götgatan. Hennes lägenhet var så fiiiin! Sen gick vi ner och fortsatte shoppa då gick allt bra och jag hittade massor med fint från Monki. Det blev en kavaj, svart klänning och en stickad tröja! (Klänningen tänkte jag ha på nyår med ett fint skärp i midjan.) Sen gick vi till hm och sen kom Teo och Sofia, efter det drog Teo, jag och Sandra till stan och gick i lite affärer+fika, och så kom Erna. Vi gick till hm igen och jag hittade en fin fin korsett, jag tror jag ska ha den med en svart kjol på nyår i stället! Och en svart kavaj utanpå :) hmm får se.. ska fota det jag köpte nu.. På fredag är det nyår TAAGGGA! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0